سوالات متداول

در اینجا پاسخ ما به رایج ترین سوالات مشتریان قرار دارد.

1- چگونه می توانید یک قرار ملاقات را برنامه ریزی کنید؟ (یک سرویس را دریافت کنید)

شما می توانید سرویس خود را با چند کلیک به صورت آنلاین در سایت و یا برنامه های اندروید و ios رزرو کنید. ما رزرو شما را دریافت کرده و رسیدگی خواهیم کرد.

2- آیا تامین آب و برق به عهده مشتری است؟

ما کاملاَ مجهز به لوازم مورد نیاز خود در محل حضور پیدا خواهیم کرد.

3- اگر من بیش از یک ماشین داشته باشم ، چه کار کنم ؟

مشکلی نیست. فقط دو اتومبیل را برای همان تاریخ و زمان رزرو کنید ، تکنسین ما به هردو وسیله نقلیه شما خواهند پرداخت.همچنین شما می توانید ماشین دوم را در حین شستشوی ماشین اول اضافه کنید

 4- آیا امکان سرویس دادن در هر مکانی وجود دارد؟

هنگامی که تکنسین ما به محل مورد نظر شما می رسد، با شما تماس میگیرد تا شما بتوانید رو را به محل دقیق اتومبیل خود ببرید . ما می توانیم وسیله نقلیه شما را در هر مکانی (حتی داخل پارکینگ های سرپوشیده) خدمات رسانی کنیم.

5- آیا می توانم برای یک روز دیگر رزرو کنم؟

حتماَ . شما می توانید از 90 دقیقه تا 30 روز آینده زمان خود را رزرو کنید.

6- چگونه می توانم پرداخت کنم؟

شما میتوانید در برنامه به صورت آنلاین و یا پس از اتمام سرویس به صورت نقدی پرداخت کنید.

7- من دقیقاَ نمی دانم به چه سرویسی احتیاج دارم، با چه کسی می توانم صحبت کنم؟

اگر شما برای انتخاب سرویس نیاز به مشورت دارید ، می توانید با شماره پشتیبانی در نظر گرفته شده تماس بگیرید.

8- آیا می من می توانم برای سفارش خود برنامه زمان بندی تعریف کنم؟

بله . ما می توانیم یک برنامه زمانبندی کاملا سفارشی برای راحتی شما در نظر بگیریم. با ما تماس بگیرید تا ما شما را در تنظیم طرحی که نیاز دارید راهنمایی کنیم.

9- من سوال دیگری دارم که در بین سوالات نیست. هیچ مشکلی نیست ، شما می توانید با نماینده مشتری ما در هر زمان به طور مستقیم از طریق تلفن یا به صورت آنلاین صحبت کنید، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.